تاثیر شبکه های اجتماعی بر طراحی سایت

طراحی سایت

 

تاثیر شبکه های اجتماعی بر طراحی سایت امروزه شبکه های اجتماعی محبوب زیادی به وجود آمده اند که مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده اند و بستری مورد اطمینان و مناسب برای معرفی و ارائه مطالب فراهم کرده است. به دنبال آن فعالیت در این شبکه های محبوب تاثیر به سزایی در سئو طراحی سایت دارد و می توان به کمک آن نرخ بازدید از سایت را بالا برد و مشتریان بیشتری را کسب کرد. با این با قاطعیت نمی توان شبکه های اجتماعی را بر سئو سایت موثر دانست اما طبق مشاهداتی که انجام شده است.

بسیاری از کارشناسان سئو به اشتراک گذاری محتوا در سایر شبکه های اجتماعی را بر سئو طراحی سایت و کسب رتبه های برتر موثر می دانند و در این میان شبکه های اجتماعی که از گزینه ی به اشتراک گذاری لینک بر خوردار هستند تاثیر بیشتری خواهند داشت. علاوه بر این با به اشتراک گذاری منظم مطالب در شبکه های اجتماعی سرعت ایندکس مطالب در گوگل افزایش پیدا می کند.

 

طراحی سایت

روش های سئو طراحی سایت به کمک شبکه های اجتماعی شامل موارد زیر هستند:

 

  • پاسخ به سوالات مخاطبان

البته که یکی از اصول مشتری مداری پاسخ به سوالات کاربران می باشد اما با این کار نه تنها مشخصات دقیق از کسب و کار خود را ارائه می دهید و اعتبارتان افزایش می یابد بلکه امکان تبدیل مخاطب به مشتری دائم را خواهید داشت.

  • ارائه لینک های سایت

هرچه فعالیت بیشتری در شبکه های اجتماعی گوناگون داشته باشید امکان ارائه لینک های بیشتر و در نتیجه افزایش نرخ ترافیک طراحی سایت را خواهید داشت.

  • ارائه محتوای مفید و یونیک

محتوای با کیفیت باعث جذب و ماندگاری مخاطب می شود و کاربر در زمان های بعدی نیز به طراحی سایت و سایر پروفایل های شما بر می گردد که این امر موجب بهبود رنکینگ سایت در گوگل می شود.

  • عدم استفاده از مطالب کپی و تکراری

مطالب کپی شده آثار مخربی بر سئو طراحی سایت دارد که بار ها ذکر شده پس جدا از این کار دوری کنید و تلاش کنید تا خاص باشید.

  • استفاده مناسب از کلید واژه ها و نام برند طراحی سایت

کلید واژه ها در سئو طراحی سایت نقش موثری دارند با این حال هرچه بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند بیشتر مورد بازدید کاربران قرار خواهد گرفت که به این ترتیب گوگل سایت شما را محبوب شناسایی خواهد کرد و رتبه خوبی به طراحی سایت می دهد.

  • آپلود و آپدیت منظم مطالب

مطالب می بایست به صورت منظم به طور مثال روزانه و یا هفتگی آپدیت شوند و مطالب جدید و به روز به مخاطبان ارائه شود چرا که گوگل در نمایش لینک ها برای  اولین نتایج به زمان مطالب نیز اهمیت می دهد.

  • ارائه گزینه به اشتراک گذاری

هرچه اشتراک گذاری بیشتر باشد بازدید کننده بیشتری خواهید داشت پس حتما از این گزینه استفاده کنید.

  • امکان تبادل لینک و تبلیغات گسترده

در شبکه های اجتماعی این امکان را دارید که با سایر پیج ها به تبادل بپردازید و تبلیغات بیشتری انجام دهید.

  • ارائه نظر سنجی ها و تبادل نظرات و رضایت مخاطبان

با ارائه این امکان مشتریان قبلی تبلیغات خوبی برای شما خواهند بود و مخاطبان و مشتریان جدید کسب خواهید کرد.




کامنت ها












کامنت ها ( 0 )

ارائه شده توسط تیم digigoez