تأثیر آپ تایم بر سئو طراحی سایت

تأثیر آپ تایم بر سئو طراحی سایت

طراحی وب

 

تأثیر آپ تایم بر سئو طراحی سایت آپ تایم چیست آپ تایم به مدت زمانی که سایت در دسترس و بالا باشد گفته می شود ، در واقع توانایی سرورها برای کنترل و اجرای طراحی سایت می باشد که می بایست سایت را همواره در دسترس و قابل اجرا نگه دارند . سرور ها می بایست به صورت شبانه روزی و بدون قطع شدگی به برق  و اینترنت متصل باشند .

زیرا کاربران اینترنتی نیز به صورت شبانه روزی در حال استفاده از اینترنت می باشند و اگر اینترنت یا برق سرور طراحی سایت قطع شود ، دسترسی کاربران نیز قطع خواهد شد و به طراحی سایت های رقبا مراجعه خواهند کرد . تأمین برق  و اینترنت شبانه روزی برای تمامی سرورها ضروری است اما احتمال بروز مشکلات فنی نیز می باشد که در این صورت می بایست در اسرع زمان به آن رسیدگی شده و بر طرف گردد .

 

طراحی-سایت-تهران

طراحی سایت تهران

آپ تایم در بهترین حالت خود چند ساعت قابلیت اجرا دارد ؟

برخی از شرکت های هاستینگ مدعی می شوند که سرور هایی که ارائه می دهند دارای آپ تایم ۱۰۰% می باشد که چنین چیزی امکان ندارد زیرا بالاترین درصد استاندارد جهانی آپ تایم بین ۹۸% و ۹۹% می باشد . آپ تایم ۹۹% به صورت میانگین ۱۴ دقیقه در روز قطعی دارد که حدود ۳ روز در کل سال می باشد و این بدان معناست که حتی استاندارد ترین طراحی سایت های جهان نیز ، چند دقیقه قطعی در طول روز دارند .

 

آپ تایم چه تأثیری بر روی سئو و بهینه سازی طراحی سایت دارد ؟

گوگل برای رتبه بندی طراحی سایت ها ، حدود ۲۰۰ فاکتور را در نظر می گیرد که یکی از آنها سرعت دسترسی به طراحی سایت می باشد . طراحی سایتی که دسترسی بالا داشته باشد و همواره در حال اجرا باشد ، امتیاز بالایی از گوگل کسب نموده و رتبه اش ارتقاء پیدا می کند .

آیا آپ تایم سایت همان آپ تایم سرور می باشد ؟ خیر ، آپ تایم سرور به عهده ی خود شرکت سرور و هاست می باشد که سرور های مشتریان را همواره فعال نگه دارند اما خود سایت نیز دارای آپ تایم است و احتمال دارد سرور سایت فعال باشد اما خود طراحی سایت از دسترس خارج باشد . لذا همواره می بایست به آپ تایم بودن سرور و سایت توجه داشت .

 

طراحی نرم افزار

برای آنکه آپ تایم بالایی داشته باشیم چه اقداماتی می بایست انجام بدهیم ؟

  1. سرور طراحی سایت را با آپ تایم ۹۹% از شرکت معتبر خریداری نمایید .
  2. همواره سرعت و امنیت طراحی سایت خود را بالا نگه دارید .
  3. در صورت بروز هر گونه ایراد فنی ، به سرعت آن را بر طرف نمایید .
  4. طراحی سایت خود را همواره مدیریت نمایید .



کامنت ها












کامنت ها ( 0 )

ارائه شده توسط تیم digigoez