اصول جذابیت طراحی سایت

اصول جذابیت طراحی سایت

 

طراحی وب

اصول جذابیت طراحی سایت همان طور که می دانید امروزه طراحی سایت برای مشاغل از اهمیت زیادی برخوردار است و به همان میزان که طراحی سایت حائز اهمیت است، رعایت اصول جذابیت برای جلب بازدید کنندگان بیشتر نیز اهمیت دارد چرا که افزایش نرخ ترافیک سایت منجر به شناخته شدن بیشتر شما دارد که به دنبال آن مشتریان بیشتری به دست می آورید. طراحی سایت تهران با رعایت جدید ترین متد طراحی سایت همواره در تلاش بوده تا وب سایت کارفرمایان خود را متناسب با موضوع طراحی سایت و مخاطبان آن طراحی کند تا بیشتر بازده و نتیجه ی مثبت حاصل شود.

 

طراحی سایت

چند اصل مهم در جذابیت طراحی سایت عبارتند از:

  • تصاویر طراحی سایت

تصاویر و انیمیشن های طراحی سایت نقش به سزایی در افزایش جذابیت طراحی سایت دارد اما نکته ای که وجود دارد این است که حجم تصاویر نباید به قدری سنگین باشد تا باعث کند شدن سرعت بارگذاری طراحی سایت شود. فراموش نکنید که انتخاب تصاویر غیر مرتبط با موضوع طراحی سایت اثر عکس و مخربی خواهد داشت.

 

  • محتوای طراحی سایت

همان طور که می دانید محوای شما می بایست به روز و مفید باشد تا کاربر مشتاق برای مطالعه ی ادامه مطالب شما کند اما امروزه که محتوا های ویدئویی مورد استقبال خوبی از سوی کاربران قرار گرفته می توانید از محتوای ویدئویی در طراحی سایت خود درج کنید و اطمینان داشته باشید که نتیجه ی مثبتی دریافت می کنید.

 

  • تایپوگرافی در طراحی سایت

یکی از راه هایی که می توانید به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کنید تایپوگرافی است. استفاده از فونت جدید و تایپوگرافی منحصر به فرد باعث خاص شدن شما می شود اما به یاد داشته باشید که تمامی جزییات تاپیوگرافی مرتبط با موضوع طراحی وب سایت شما باشد.

 

  • رنگ های طراحی سایت

از نظر روان شناسی رنگ ها احساسات گوناگونی را در مخاطب القا می کند به این ترتیب انتخاب رنگ های مناسب برای بک گراند سایت، نوشته ها و لینک های سایت از حساسیت زیادی برخوردار است.

 

از دیگر عوامل جذابیت طراحی سایت به موارد زیر می توان اشاره کرد:

تا این جا فقط در مورد تصاویر و مطالب محتوای طراحی سایت توضیحاتی ارائه شد اما برخی نکات ریز نیز وجود دارد. گاهی اوقات پس از ورود به یک وب سایت نا خودآگاه با خواندن جمله ای لبخند به لبتان می آید که باعث می شود جذب آن سایت شوید بنابراین بامزگی طراحی سایت خصوصا اگر مخاطبانی از گروه سنی کودکان داشته باشید اصل مهمی در جذابیت طراحی سایت تهران به شمار می رود.




کامنت ها












کامنت ها ( 0 )

ارائه شده توسط تیم digigoez